Social business

Social Media hebben een prominente plek in onze samenleving gekregen. Zowel op het gebied van communicatie, marketing & sales, reputatiemanagement en recruitment zijn de diverse kanalen een niet te onderschatten factor  geworden.

Gewoon aanwezig zijn met bijvoorbeeld een Twitter account of een Facebook Fanpage is niet langer meer onderscheidend. Vooraf dient er enerzijds nagedacht te worden over een passende strategie op de diverse netwerken, anderzijds de vraag gesteld te worden hoe de sociale instelling (engagement) gestalte kan krijgen. Voorkom een valse start door een Social Media plan op te stellen met een doordachte strategie.

 
 

Social selling

Sales is bij uitstek een activiteit die sterk aan verandering van de tijdsgeest onderhevig is. Technieken die vroeger prima werken hebben weinig tot geen effect meer en ook wordt er steeds meer van de jouw als ondernemer of verkoper gevraagd. Koude aquisitie, advertising het zijn middelen die steeds meer moeten inboeten aan "Return of investment". Hoe zorg je ervoor dat je nu en in de toekomst relevant blijft voor jouw klanten?

Social media manager opleiding

Social Media is niet meer weg te denken in een marketing- en communicatiestrategie!

Deze intensieve opleiding bieden wij sinds 2011 aan, het materiaal, de opdrachten en cases worden continue aangepast aan de actualiteit. Tijdens deze opleiding leer je niet alleen hoe je een social media strategie opzet of een bestaande strategie toetst, maar ook de praktische invulling en kennis over de platformen. Deze kennis en inzichten leveren jouw organisatie direct een voordeel op en zijn makkelijk toepasbaar.

 
SMM
Microphone
 

Social Media trainingen

Wij zijn gespecialiseerd in verschillende platformen/disciplines en geven voornamelijk incompany trainingen. De trainingen verzorgd door Just Connecting zijn altijd maatwerk en hebben als uitgangspunt de wensen van de deelnemers en de organsiatie. In samenspraak met de opdrachtgever bepalen wij welke kenmerken en aspecten van welk platform moeten worden behandeld.

Social Content Company

Een goed verhaal? Een mooi aanbod of product? Dan hoef je alleen je doelgroep daar nog maar van te overtuigen! Maar hoe doe je dat in een wereld die overspoeld wordt met informatie en content?

In onze referentiemaatschappij van vergelijken en beoordelen is herkenning van kennis en expertise essentieel voor vertrouwen en overtuiging. En daarmee voor commitment en klandizie. Klanten worden verleid op inhoud.

Deze wijze van zoeken en beoordelen heeft ook bij Google voor een omslag gezorgd: alleen het SEO en SEA inrichten van je website, je webwinkel, je boodschap volstaat niet langer om online gevonden te worden. Jezelf op een herkenbare wijze laten zien op jouw vakgebied wordt in plaats daarvan steeds hoger gewaardeerd. Door (vak)informatie te delen, te verrijken en vooral ook te creëren. Het is voor het (blijvend) succes van je onderneming daarom essentieel dat jouw verhaal (hoe complex ook) voortdurend, creatief en onderscheidend gedeeld wordt.

En dat is nou precies de expertise van de The Social Content Company.