De social business trajecten van Just Connecting bestaan uit verschillende onderdelen. Geen organisatie is hetzelfde en daarom onze trajecten ook niet. Samen met jou bekijken we welke stappen het beste passen bij jouw organisatie om deze te transformeren naar een social business.

Grofweg starten we elk traject met een waarom vraag. Waarom wil je een social business worden en waarom zou jouw doelgroep zich daardoor aangesproken moeten voelen? Als deze vraag beantwoord is wordt het tijd om de huidige online zichtbaarheid te toetsen en de KPI’s voor het traject op te stellen.

Samen met een team van belanghebbende binnen de organisatie bepalen we welke doelstelling op welke manier kan worden behaald en gaan we direct met de praktijk aan de slag.

Social media en je online communicatie vormen een belangrijk onderdeel van een social business. Samen bekijken we welke platformen en werkwijzen het beste bij jouw organisatie passen.

Vragen waar je bij dit traject antwoord op krijgt zijn:

  • Waarom bestaat de organisatie en hoe wordt dit gecommuniceerd?
  • Wie zijn onze doelgroepen en hoe communiceren wij nu met hen? 
  • Waar vind de doelgroep nu onze content?
  • Welke content hebben we en waar halen we content vandaan?
  • Contentflow en content agenda
  • Welke kanalen gaan we inzetten om beter met onze doelgroep te communiceren?
  • Welke KPI’s en hoe meet ik deze?

Benieuwd hoe een social business traject er voor jouw organisatie uitziet? Neem vrijblijvend contact op voor een intake gesprek.