Advies Social Selling

Alt Text

Advies: Social Selling

Uw organisatie wil starten met Social Selling of wil de huidige strategie bespreken met een onafhankelijk expert? Wij hebben veel organisaties in diverse sectoren, in binnen- en buitenland ondersteund bij het opstellen en implemteren van een Social Selling strategie. Hierbij maken wij oa. gebruik van onze Social Selling S.T.E.P.S. methodiek:

  • Strategy (opstellen strategie)
  • Tooling (selecteren en implementeren benodigde tools)
  • Enablement (versterken van competenties en kennis medewerkers)
  • Pilot (van start met een pilot project)
  • Success (succes genereren en opschalen)

Zoekt u een ervaren partij bij de opstart en implementatie van Social Selling, of wilt u uw huidige activiteiten en resultaten eens laten toetsen, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden voor uw organisatie te bespreken.

Wat anderen vinden

Informatie aanvragen

    Veel gestelde vragen

    Omdat jouw klant zich anders oriënteert in zijn koopproces als 10 jaar geleden. Waardevolle content delen wordt steeds belangrijker, social media (en specifiek LinkedIn™) worden steeds vaker geraadpleegd voor referenties en relevante inzichten. Mis de slag niet! Investeer in Social Selling om concrete verkoopsignalen te identificeren, netwerken te ontrafelen voor kwalitatieve introducties en top-of-mind te worden onder je doelgroep.

    Ieder bedrijf actief in B2B-segment kan Social Selling (via LinkedIn™) inzetten. Natuurlijk zijn er bepaalde segmenten minder actief op Social Media en LinkedIn™. Wij leren je echter hoe je indirect je beslissers bereikt, hoe jouw waardevolle inzichten zo gestuurd kunnen worden, dat ze toch bij jouw doelgroep terecht komen. Dat kunnen we doen met de gratis mogelijkheden, maar nog beter met Sales Navigator.

    Wilt u uw organisatie inspireren om aan de slag te gaan met Social Selling?

    Contact