A1 Telekom Group

Projectomschrijving

Vraag
LinkedIn en Social Selling event organiseren in Zagreb voor sales professionals van A1 Telekom Group om succesvoller LinkedIn in te zetten in commerciële proces.

Aanpak
Gedurende één dag vier verschillende sessies aangeboden:

  • Workshop Social Selling (100 fte uit Oostenrijk, Kroatië en Servië) met als doel buy-in van management, tegenwerpingen wegnemen en deelnemers te inspireren om LinkedIn te integreren in het (online) salesproces
  • Workshop Social Selling Programma Set Up (25 fte) met als doel de verantwoordelijke managers en deelnemers aan Social Selling project een leidraad te bieden om hun programma te professionaliseren en uit te breiden
  • Workshop Social Selling Content (20 fte) met als doel de eindverantwoordelijke voor Sales en Marketing te inspireren met inhoudelijke kennis over de optimale contentstrategie (organisch en gesponsord) en de samenwerking tussen Sales & Marketing
  • Workshop Sales Navigator (15 fte) met als doel de effectiviteit waarmee Sales Navigator wordt gebruikt te verhogen, deelnemers diverse strategieën te leren hoe ze in contact kunnen komen en meer leads genereren.

Resultaten

  • Verder optimalisatie van de LinkedIn aanwezigheid (zowel individueel als de landelijke bedrijfspagina’s), meer engagement
  • Uitbreiding Social Selling programma in deelnemers en deelnemende landen binnen de A1 Telekom Group.
  • Tot 40% meer leads bij individuele deelnemers door toepassing kennis, tips en strategieën

Klant aan het woord
“Aan mij de eer om een complete dag Social Selling training te organiseren voor A1 TAG, waar we Richard geselecteerd hadden als trainer. Feedback van Sales en Marketing publiek uit de 3 deelnemende landen was: “geweldig, concreet en direct toepasbaar”, “overtrof iedere verwachting”, “zeer hoge kwaliteit” en “inspirerend van begin tot eind”.

Het event inspireerde en versterkte de commitment voor Social Selling en is onontbeerlijk om LinkedIn te integreren in onze processen. En de waarde van de kennisoverdracht kan ook gedeeld worden met deelnemers die niet aanwezig konden zijn, vanwege de opnames waarmee we een interne cursus hebben kunnen ontwikkelen.

Samenvattend, ik beveel Richard van harte aan; voor de flexbiliteit om een training samen te stellen gericht op onze specifieke behoeften, voor zijn presentatie- en train vaardigheden om de sessie interactief te verzorgen en de prettige manier waarop wij samen hebben gewerkt in zowel het voor- als natraject” ~Igor Mitrushevski, Marketing Lead B2B A1 Telekom Austria Group

Project Details

  • KlantCase A1 Telekom Group
  •  
Portfolio Image