ING Nederland

Projectomschrijving

Vraag
LinkedIn & Sales Navigator workshops voor Relatiemanagers Mid Coroporates, met als doelstelling actiever aan de slag gaan met LinkedIn en specifiek Sales Navigator.

Aanpak
Twee dagdelen voor de gehele populatie (150 fte) Relatiemanagers gericht op:

  • Dagdeel 1: opstellen klantgericht profiel, waardevolle content delen
  • Dagdeel 2: optimaliseren en strategisch gebruik Sales Navigator voor leadgeneratie

Resultaten

  • SSI stijging onder de deelnemers van gemiddeld 42 naar 60 (in 3 maanden)
  • Aantoonbare afspraken en nieuwe leads gerealiseerd in complexe segmenten
  • Stijging van engagement (300%) op gedeelde content door individuele deelnemers

Klant aan het woord
“Voor onze Relatiemanagers voor de Mid Corporates heeft Richard Personal Branding en Sales Navigator training gegeven. Daarbij neemt Richard de laatste ontwikkelingen mbt LinkedIn (en Sales Navigator) mee naar een hands on aanpak voor Sales. Met een niet aflatend enthousiasme en praktische tips en trics, die je meteen kunt toepassen, neemt hij je in en paar uur mee in naar de optimale LinkedIn strategie. Hij legt uit hoe de LinkedIn algoritmen werken, zodat je het effect van je LinkedIn activiteit veel beter kan sturen.

Uit de evaluatie van de deelnemers aan de trainingen kwam unaniem ‘zijn interactieve en toegankelijke manier van trainen’ naar voren, samen met ‘een perfecte balans tussen theorie en toepasbaarheid’.

Niet voor niets scoren zijn trainingen maar liefst een 9+! We zien een flinke stijging van inspiratie en activiteit op LinkedIn van onze Sales.” ~ Vera Schuurman, Customer Journey Expert Mid Coroporates ING Nederland

Project Details

  • KlantING Nederland
  •  2
Portfolio Image