Open Training V.I.P. Social Selling

Alt Text

Open Training V.I.P. Social Selling

LinkedIn succesvol inzetten voor leadgeneratie? Gezien worden als autoriteit op jouw kennis- en vakgebied? Benaderd worden door leads in plaats van zelf te “moeten” verkopen? Je netwerk op de enige juiste manier inzetten om wederzijds business te genereren? Wil jij dat ook? Dat kan….

Wil jij in 2020 LinkedIn en Social Selling succesvol gaan inzetten om jouw onderneming te laten groeien? Dan is deze exclusieve VIP Training door Richard van der Blom een must follow! Twee intensieve dagen training, een ideale mix tussen strategie en praktijk te midden van een inspirerende omgeving. Gebaseerd op ruim 10 jaar ervaring, meer dan 400 best practices in binnen- en buitenland en boordevol nieuwe inzichten en aantoonbaar werkende strategieën en concrete tips.

Voor wie?

Voor zowel sales professionals B2B als (zelfstandig) ondernemers die Social Selling willen gaan inzetten om meer business te genereren bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Die ervan overtuigd zijn dat koude acquisitie, korte-termijn-denken en winstbejag niet de ingrediënten zijn voor een duurzaam business model.

Hoe dan?

Na aanmelding ontvang je een aantal voorbereidingsopdrachten zodat we de 2 dagen training zo effectief mogelijk kunnen benutten. De trainingsdagen zijn een afwisseling van interactieve presentaties, brainstormen met elkaar, praktijkopdrachten en direct met je onderneming en business aan de slag. Er is plek voor maximaal 12 deelnemers

Onderdelen van deze training zijn:

  • Opstellen van een klant- en oplossingsgericht profiel (directe positieve invloed op je vindbaarheid en zichtbaarheid binnen zowel LinkedIn als Google)
  • Identificeren en binden van je prospects (zowel binnen Free LinkedIn als Sales Navigator).
  • Opstellen van een onderscheidende contentstrategie gebaseerd op de vijf pijlers die de meest succesvolle bedrijven op LinkedIn gebruiken
  • Korte workshop video-content maken met je smartphone
  • Sales Navigator; we richten deze tool samen in en gaan er direct mee aan de slag om waarde toe te voegen aan jouw prospects.
  • Opstellen van je eigen Social Selling plan; wat ga je dagelijks, wekelijks doen met welke prioriteit en welke doelstelling
  • Netwerken met de andere deelnemers en actief op zoek naar introductiemogelijkheden voor elkaar.

Investering?

De investering bedraagt € 1.690,- excl. BTW p.p.

Wat krijg je hiervoor?

  • 2 dagen (18 uur) training vol met unieke inzichten en bewezen strategieën om je business een boost te geven.
  • Nieuwe LinkedIn profielfoto gemaakt door een professionele fotograaf
  • Workshop “Videocontent met je smartphone” door een van de beste regisseurs van Nederland (RTL-Z)
  • Implementatie van de B.E.S.T. Social Selling methodiek voor jou en jouw onderneming
  • Contentstrategie die converteert naar leads en afspraken
  • Meer dan 20 bruikbare templates om effectief te netwerken en acquireren via LinkedIn
  • Sales Navigator ingericht en aangevuld met de unieke 5×5 strategie om binnen 2 dagen de eerste leads te ontvangen
  • Netwerk event waarbij iedere deelnemer minimaal 5(!) concrete leads ontvangt
  • Lidmaatschap van een exclusieve LinkedIn Kennis Community voor uitsluitend alumni van deze training.
  • Skypeconsult (30 minuten) binnen 3 maanden na afloop van de training

En verder niet te vergeten:

  • Overnachting (eigen kamer) incl. ontbijtbuffet in 4-sterren hotel
  • Heerlijk uitgebreid lunchbuffet
  • 3-gangen diner met alle deelnemers
  • Gratis toegang tot fitness en sauna ruimte
  • Onbeperkt koffie en thee tijdens training

Waar en wanneer?

Deze training vindt plaats bij Bilderberg Résidence Groot Heideborgh in Garderen.

Momenteel kun je kiezen voor 2 edities:

  1. maandag 6 en dinsdag 7 april 2020
  2. maandag 6 en dinsdag 7 juli 2020

Voor beide trainingen geldt een maximum aantal deelnemers van 12

Inschrijfformulier

LoondienstZelfstandig ondernemer

Maandag 6 en dinsdag 7 aprilMaandag 6 en dinsdag 7 juli

JaNee

Veel gestelde vragen

Ja, deze training is voor mensen die LinkedIn regelmatig gebruiken. Ervaring met Sales Navigator is geen vereiste. Na inschrijving ontvangt u een aantal voorbereidingsopdrachten waarmee we uw niveau toetsen en zorgen dat iedereen de training optimaal kan volgen.

Een goed werkende laptop, een smartphone met de LinkedIn App geïnstalleerd, en uiteraard alle benodigde inloggegevens van LinkedIn. Daarnaast is het handig om relevante content beschikbaar te hebben tijdens de training

Uw deelname is pas definitief na betaling van de factuur. Let echter op, er is een maximum aantal deelnemers van 12.

Wil je na betaling alsnog annuleren? Bij een annulering langer dan 1 maand van tevoren ontvang je 50% retour.

Ja, dit programma is in zijn geheel ook te boeken als in-company training. Neem contact met ons op via info@justconnecting.nl voor meer informatie en de mogelijkheden.

Heeft u nog vragen?

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot bovenstaande zaken, neem dan aub contact met ons op via:

Wat anderen vinden

Dankzij Richard heb ik in korte tijd veel direct toepasbare kennis opgedaan op het gebied van Social Selling en de inzet van LinkedIn (en ondersteunende tools) als platform voor persoonlijke en bedrijfscommunicatie. Hij is doelgericht en weet zijn kennis en kunde zeer enthousiast en helder over te brengen waarbij hij continu persoonlijke en bedrijfsdoelstellingen centraal stelt. Door de heldere praktijkvoorbeelden en goede feedback die ik tijdens sessies met Richard heb gehad, heb ik in korte tijd veel slimmer met LinkedIn om leren gaan.

Huub van Kesteren,
Product and Application Business Developer at Canon Nederland N.V.