Over ons

Just Connecting (actief sinds 2009) ondersteunt organisaties en professionals in binnen- en buitenland met training en advies op het gebied van Social Selling en LinkedIn.

Wij geloven dat verandering in het sales- en marketingproces onontbeerlijk zijn om resultaten te halen. Dankzij de opkomst van de informatie- en netwerksamenleving oriënteren onze klanten zich anders dan voorheen. En dat vraagt een andere sales benadering van onze kant.

Met onze B.E.S.T. Social Selling methodiek leren wij sales professionals hoe ze in minder tijd, sneller hun prospects kunnen identificeren en meer leads genereren.

Recente onderzoeken tonen aan dat:

  • 96% van de beslissers (DMU), waaronder inkopers, niet meer reageren op koude acquisitie
  • 75% van de beslissers (DMU) aangeeft dat content van doorslaggevend belang is tijdens het inkoopproces
  • 70% van de inkopers waardevolle inzichten en visie verwacht van een leverancier
  • 60% van het inkoopproces achter de rug is voorde eerste fysieke ontmoeting
  • Tevreden klanten je meer leads bezorgen dan je beste sales professional

Just Connecting verzorgt Social Selling training en advies voor (inter)nationale klanten actief in de B2B. Tot onze klanten behoren organisaties als ING Nederland, Nuance, DSM, Graydon, Adecco, Wolter Kluwers, AKD Advocaten en vele anderen.

Naast Social Selling verzorgen wij LinkedIn trainingen gericht op:

  • Recruitment en Employer Branding
  • Marketing en Communicatie
  • Personal Branding

Oprichter en eigenaar Richard van der Blom is lid van een Europese denktank LinkedIn, een van de meest gelezen Nederlandse auteurs over LinkedIn en ervaren keynote spreker over Social Selling en LinkedIn. Wij werken met de beste trainers en experts om onze klanten waardevolle trainingen te kunnen garanderen met nieuwe inzichten en resultaten.