Traject Social Selling

Alt Text

Traject Social Selling

Uw organisatie wil Social Selling implementeren in het marketing- en salesproces? Wij ondersteunen uw organisatie en medewerkers om Social Selling gestructureerd te implementeren. We stellen gezamenlijk de doelstellingen op, zonder daarbij de quick-wins uit het oog te verliezen.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Wij starten met een intake met de (eind)verantwoordelijke voor Marketing en Sales binnen uw organisatie. Hoe verlopen de processen momenteel? Wat verwachten jullie van de inzet van Social Selling? Hoe werken Marketing en Sales nu samen? Welke tools en platformen worden nu gebruikt, welke CRM-tool?
  • Na de intake verzorgen we een inspiratiesessie Social Selling voor uw medewerkers.
  • Op basis van de intake en de inspiratiesessie stellen wij een maatwerk trainingsprogramma op, variërend van twee tot vier dagdelen, afhankelijk van uw wensen.
  • Optioneel is er de mogelijkheid tot individuele (Skype) coaching van uw medewerkers. Sparren met onze experts om (nog) meer resultaat te behalen.
  • Consultancy; wij adviseren gevraagd en ongevraagd over beschikbare tools en platformen om uw Social Selling inspanningen nog succesvoller te maken.

De duur en inhoud van het traject verschilt voor iedere organisatie. Op basis van een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek, ontvangt u van ons een beknopt plan van aanpak incl. schatting van de investering.

Dit traject kan in het Nederlands of Engels verzorgd worden.

Wat anderen vinden

Informatie aanvragen

Veel gestelde vragen

Omdat jouw klant zich anders oriënteert in zijn koopproces als 10 jaar geleden. Waardevolle content delen wordt steeds belangrijker, social media (en specifiek LinkedIn) worden steeds vaker geraadpleegd voor referenties en relevante inzichten. Mis de slag niet! Investeer in Social Selling om concrete verkoopsignalen te identificeren, netwerken te ontrafelen voor kwalitatieve introducties en top-of-mind te worden onder je doelgroep.

Ieder bedrijf actief in B2B-segment kan Social Selling (via LinkedIn) inzetten. Natuurlijk zijn er bepaalde segmenten minder actief op Social Media en LinkedIn. Wij leren je echter hoe je indirect je beslissers bereikt, hoe jouw waardevolle inzichten zo gestuurd kunnen worden, dat ze toch bij jouw doelgroep terecht komen. Dat kunnen we doen met de gratis mogelijkheden, maar nog beter met Sales Navigator.

Wilt u uw organisatie inspireren om aan de slag te gaan met Social Selling?

Contact