Traject Social Selling

Uw organisatie wil Social Selling implementeren in het marketing- en salesproces? Wij ondersteunen uw organisatie en medewerkers om Social Selling gestructureerd te implementeren. We stellen gezamenlijk de doelstellingen op, zonder daarbij de quick-wins uit het oog te verliezen.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Wij starten met een intake met de (eind)verantwoordelijke voor Marketing en Sales binnen uw organisatie. Hoe verlopen de processen momenteel? Wat verwachten jullie van de inzet van Social Selling? Hoe werken Marketing en Sales nu samen? Welke tools en platformen worden nu gebruikt, welke CRM-tool?
  • Na de intake verzorgen we een inspiratiesessie Social Selling voor uw medewerkers.
  • Op basis van de intake en de inspiratiesessie stellen wij een maatwerk trainingsprogramma op, variĆ«rend van twee tot vier dagdelen, afhankelijk van uw wensen.
  • Optioneel is er de mogelijkheid tot individuele (Skype) coaching van uw medewerkers. Sparren met onze experts om (nog) meer resultaat te behalen.
  • Consultancy; wij adviseren gevraagd en ongevraagd over beschikbare tools en platformen om uw Social Selling inspanningen nog succesvoller te maken.

De duur en inhoud van het traject verschilt voor iedere organisatie. Op basis van een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek, ontvangt u van ons een beknopt plan van aanpak incl. schatting van de investering.

Dit traject kan in het Nederlands of Engels verzorgd worden.